Středověk
Tento projekt vznikl jako inspirace hrami, jako jsou Skyrim, Kingdom Come a další tituly zasazené do středověkého prostředí. Původně byl zamýšlen jako open-world hra se zaměřením na roleplay, kde by postava nebyla závislá pouze na obchodnících, ale také na tom, co si sama vyrobí. Hra měla zahrnovat i základní potřeby, jako je hlad, žízeň a spánek.
Vývoj projektu byl však pozastaven kvůli komplikacím při tvorbě inventáře a systému ukládání. Mezi již implementované prvky patřilo střídání dne a noci, otevírání dveří budov, vymodelovaná tržnice a možnost odpočinku u táboráku.


Továrna
Projekt byl zasazen do postapokalyptického prostředí inspirovaného hrami jako je STALKER nebo Fallout. I když hra nebyla po obsahové stránce rozsáhlá, podařilo se realizovat několik novinek. Patřilo mezi ně využití prefabu vody, nastavení kolizí stromů a keřů s přehráváním zvukového efektu šustění při proběhnutí hráče skrze nebo v těsné blízkosti.
Novou zkušeností pro mě bylo také použití animátoru, pomocí kterého vznikla krátká cutscéna – kamera plynule prochází od jezera až ke skladišti. Tuto scénu je možné zhlédnout na Instagramu. Další animací byla pistole Makarov PM, u které závěr zůstane po vyprázdnění zásobníku otevřený a po jeho výměně (resetu počtu nábojů) se vrací do výchozí polohy.
Tento projekt je zatím poslední, ale má stále potenciál k dalšímu rozvoji.


Klikačka
Jednoduše řečeno, šlo o hru ve stylu Cookie Clicker. Hráč těžil uhlí, které následně prodával v obchodě. Ten obsahoval základní simulaci nabídky a poptávky – pokud bylo uhlí ve skladu málo, jeho cena rostla, naopak při plnějším skladu klesala.
Ve hře se nacházel i druhý obchod, kde si hráč mohl pořizovat vylepšení – například výkonnější vrtačku místo krumpáče pro těžbu většího množství suroviny, nebo batoh, který zvyšoval kapacitu inventáře.
Do budoucna bylo plánováno rozšíření o personální agenturu, kde by si hráč mohl najmout pracovníka těžícího za něj. Dále měl být implementován systém dovedností pro odemykání nových rud a rozšíření možností těžby například o dřevo.
Projekt byl bohužel ztracen v důsledku selhání pevného disku.


Galerie








