Life Under The Stone

Medieval World


Aktuálním projekt. Jedná se o středověkou scénu.


v0.0.0a
Momentálně se ve hře nachází pouze vegetace, úpravený terén a pár baráků.
Jedním z baráků je dřevorubecký post, kde se vedle budovy nachází sklad dřeva, nářadí a další detaily
Druhý barák je pouze jako pracovní nástroj, který obsahuje nábytek na budoucí použití.
Další věcí v plánu, je hornicky důl a objekty k němu potřebné. Poté další varianty budov, stromů a více druhů nářadí.
Aktuální videa z progresu DEVLOG#1 a DEVLOG#2



v0.0.0b
Od minulé verze se ve hře změnilo hodně věcí
Ve scéně se již nachází nová verze stromů, které mají i vystouplé kořeny a nejsou to jen hole kmeny.
Dalšími novinkami co se týká objektů, je nové hornické stanoviště. Na druhé straně kopce od dřevorubeckého srubu se nachází důl, ve kterém je možné najít mnoho výstuh, loučí a kamenů.
Unikátní novinkou je přidaný script. Do hry byly přidány funkce jako zdraví, stamina, žízeň a hlad. Možnost pít nebo se stravovat ve hře zatím není. Co však je plně funkční a je alfou a omegou, je čas.
Byl vytvořen script, který umožňuje na základě násobitele upravit rychlost času což ovlivní střídání dne a noci, potřeby jíst a pít a v budoucnu bude využit na další mechaniky.
Jak už jsem napověděl, ve scéně se nachází střídání dne i noci. Denní cyklus je nastavený tak, že jedna minuta realného času, je jedna hodina v herním světě. Slunce vychází v 6 ráno a v 6 večer zapadá.
Další novinkou je možnost založit oheň. Tato mechanika ještě není úplně hotová, protože je k ní potřeba inventář, ale momentálně u hornického dolu se nachází ohniště.
Pokud hráč příjde k ohništi, které nehoří, má možnost jej zapálit. Oheň hoří jenom určiteou dobu. V době kdy hoří, a hráč je v dostatečné blízkosti, tak se mu doplňují životy, ale pozor.
Pokud hráč příjde až příliž blízko, životy mu budou ubývat, protože "hoří".
Když už jsem nakousl ohniště. Momentálně je rozpracovaná mechanika teploty. Postavě může být teplo nebo zima. Zatím není hotový žádný efekt, ale teplota se mění podle toho kolik je hodin (ráno, odpoledne, večer, noc).
Taktéž v případě, že hráč vstoupí do oblasti, kde je ohniště, které hoří, tak se jeho teplota zvedne.
Aktuální videa z progresu DEVLOG#3, DEVLOG#4, Ukázka denního cyklu